3. Aandacht

3. Aandacht

Ik hoor je denken: dat is een inkoppertje. Iedere klant verwacht aandacht van zijn of haar adviseur en het gros van alle adviseurs is van mening dat zij hun klanten voldoende aandacht geven. Maar waarom stappen er dan nog steeds klanten over naar een andere adviseur puur vanuit het feit dat zij geen aandacht van hun huidige adviseur krijgen?

De waan van de dag zorgt er bij veel kantoren voor dat er stomweg geen tijd is om iedere klant de aandacht te geven die hij of zij wenst en ook verdient. De komst van alle wet- en regelgeving en de economische druk om veel intern te veranderen, heeft er voor gezorgd dat de aandacht meer binnen bij de onderneming van de adviseur is komen te liggen dan buiten bij de eindklant.

Ken jouw relaties! Zodra je meer tijd steekt in het beter leren kennen van jouw relaties, wordt het makkelijker meer aandacht te geven. Je weet namelijk wat er speelt en je kunt daar op anticiperen.

Add Your Comment:

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden toepassen.

De verificatie periode van reCAPTCHA is verlopen. Laad de pagina opnieuw.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.